Les bases de la transformació digital per a directius i empresaris

 
 
Durada total: 8 hores
Planificació: 1 sessió
Calendari: dimarts 6 de febrer
Horari: de 9h30 a 18h30 (sessió única · dinar inclòs)
Lloc: FEGP · Vilanova i la Geltrú
 
 

Professora: Laia Morales

Sòcia directora a Barna Consulting Group. Enginyera Tècnica en Informàtica de Gestió i Diplomada en Ciències Empresarials per UPC. Màster en Direcció Comercial i Direcció de Màrqueting per la UPC i Programes Executive a IESE Business School. Diploma en Màrqueting Online per la Universitat Autònoma de Madrid. Professora de Màrqueting Digital i Direcció Comercial a la Universitat Politècnica de Catalunya i Euncet Business School. Ponent en Programes de Direcció Comercial i Màrqueting a IESE – Universitat de Navarra. Presidenta de l’associació d’antics alumnes “Alumni” de l’Euncet Business School i membre d’equip d’investigació Educació-Empresa al Cercle d’Economia.

 
 
170206_transformaciodigital
 
 

Objectius

L’objectiu d’aquest programa és detectar oportunitats de creixement i desenvolupar el pla de transformació digital de la nostra empresa, tot plegat amb coneixement i confiança.

Aquest curs és del nostre interès si:
1. No tenim clar quin és el nostre client objectiu
2. No sabem que està fent la nostra competència als diferents canals
3. Desconeixem com desenvolupar millor la cartera de clients
4. L’estratègia de la nostra empresa no és omnicanal
5. No s’ha treballat un model d’experiència client integrat
6. No tenim clares quines són les millors palanques d’activació comercial al nostre sector
7. Ens fa por perdre el control de la reputació de la nostra empresa
8. Creiem que es pot millorar l’estratègia a través de les xarxes socials
9. El nostre equip no està alineat amb una mateixa visió cap a la digitalització de l’empresa
10. No tenim clar si ens comportem adequadament als canals digitals
11. Sabem que ens hem de transformar digitalment però no sabem com fer-ho
12. Estem perduts i necessitem que ens orientin per desenvolupar el road-to-market de la nostra empresa

 
 

Programa

· Grans tendències de mercat i sectorials
· Factors d’èxit de les estratègies de transformació
· Actitud digital
· Definició estratègica de la digitalització
· Disseny del road-tomarket
 
 
170206_transformaciodigital2
 
 

Guió de la sessió

09h15 Benvinguda i presentacions
09h30 Tendències de mercat i sectorials
11h30 Coffee Break
12h00 Factors d’èxit de l’estratègia de transformació digital
12h30 Actitud digital i lideratge efectiu (I)
14h00 Dinar networking
15h00 Actitud digital i lideratge efectiu (II)
17h00 Coffee Break
17h30 Disseny del “road to market” · PMP2 – Pla de millora personal i professional
18h15 Conclusions i tancament de la jornada
18h30 Final de la sessió

 
 

Coordinació

 
 

Metodologia

Sessió única presencial formulada amb aportacions acadèmiques i pràctiques.

 
 

Acreditació

Els assistents rebran el diploma del seminari “Les bases de la transformació digital per a directius i empresaris”, amb el segell de l’Escola de Direcció d’Empresa.

 diploma_tecniquesdiferenciarse
 
 

Matriculació

matricula_176
 
· Reservada a directius, directives, empresaris, empresàries i professionals liberals

· Matrícula oberta a un màxim de 15 alumnes

· Per al procés de matriculació caldrà omplir el corresponent formulari de sol·licitud

· Acceptada la proposta per part de l’Escola de Direcció d’Empresa i notificada a l’alumne (a), aquest (a) haurà de fer l’ingrés corresponent abans del 30 de gener al compte corrent (IBAN) ES15 0081 0050 1100 0134 8041 del Consorci de Serveis Empresarials Gran Penedès SL.

 

El preu de la matrícula inclou:
· Drets d’assistència i participació al programa (1 sessió / 8 hores)
· Servei de cafè a l’espai de pausa-cafè
· Dinar de treball
· Dossier d’assistent i documentació
· Diploma acreditatiu i certificat de la realització del curs
· Descompte preferent aplicat a l’import de matrícula en propers cursos de l’EDE

 
 
 
 
PreInscripció