Tècniques per diferenciar-te dels teus competidors i conèixer millor els teus clients


diferenciarse

Judith Badia professarà una nova sessió del cicle de Màrqueting per a pimes, en el marc acadèmic de l’Escola de Direcció d’Empresa, el proper 15 d’abril, en horari de matí, de 10h a 14h, a l’aula Mediterrània del Molí de Mar, a Vilanova i la Geltrú.

Planificar i executar la política de màrqueting d’un negoci és un aspecte clau per garantir-ne la seva rendibilitat. Quan els recursos per desenvolupar-la són limitats és imprescindible encertar tant en l’estratègia com en la tàctica que cal implementar.

El cicle Màrqueting per a pimes aborda les tècniques, les eines i els processos que cal conèixer per dissenyar un màrqueting eficient, orientat a la consecució de bons resultats des de la perspectiva d’una petita i mitjana empresa o des d’una nova iniciativa d’emprenedoria.

A mesura que creixen, les empreses troben més dificultats per aconseguir i conservar els seus clients i han de buscar nous mecanismes per retenir aquells que són més rendibles. Les noves tecnologies ens proporcionen noves eines però cal saber com utilitzar-les per treure’n resultats positius. D’això tractarà aquesta sessió: dels mètodes per realitzar una correcta segmentació dels clients, com cal atendre’ls, connectar-hi i construir-hi relacions a llarg termini.

Visita suggerida: www.ede.cat/index.php/diferenciarsecompetidors