Retenir i fidelitzar clients

fidelitzar-clients


A mesura que creixen, les empreses troben més dificultats per aconseguir i conservar els seus clients i han de buscar nous mecanismes per retenir aquells que són més rendibles.
 
Les noves tecnologies ens proporcionen noves eines però cal saber com utilitzar-les per treure’n resultats positius. L’EDE us proposa un curs de sessió única per aprofundir sobre les principals tècniques i instruments que cal utilitzar per desenvolupar un pla de fidelització.
 
Divendres 25 d’octubre, en horari de 10h a 14h (durada de 4 hores), el curs abordarà:
> Quines són les claus per retenir i fidelitzar els clients
> Què han de fer les empreses per ser més eficients en les seves estratègies comercials
> Com arribar més i millor als clients del segle XXI
> Com utilitzar les noves tecnologies per millorar les relacions amb els clients i contribuir al creixement de l’empresa

La realització del curs tindrà lloc a l’ADEG Vilanova, sota la direcció deJudith Badia, consultora de màrqueting i comunicació i experta en estratègia comercial. 

Teniu tota la informació a: www.ede.cat/index.php/fidelitzarclients