Com dissenyar un pla de comunicació digital
Estratègies per publicar amb efectivitat a l’entorn Social Media

 
 
Durada total: 4 hores
Planificació: 1 sessió
Calendari: dijous 26 de juliol
Hora: 9h30 a 13h30
Lloc: FEGP · Vilanova i la Geltrú

 
 

Professora: Marisol García

Assessora en màrqueting i comunicació per a autònoms i pimes.

 
 

Context

Aquesta formació té com a objectiu oferir als assistents una metodologia adequada per de manera eficient identificar els factors claus que intervenen en l’estratègia d’un pla de comunicació efectiva. Durant la formació s’analitzarà el pas a pas d’un pla.

 
 

 
 

Continguts de la sessió

· Contextualització i definició del Social Media
· El Social Media dins l’estratègia de comunicació digital
· Estratègia i creació del Pla de Comunicació
· Branding i Email Màrqueting

 
 

Biblioteca

Plan de comunicación on y off en la pràctica
Julio Alard Josemaría y Abel Monfort de Bedoya
Esic
 

 

 

 

 

 

 

Coordinació

 
 

Metodologia

Sessió única presencial formulada amb aportacions acadèmiques i pràctiques.

 
 

Acreditació

Els assistents rebran el diploma del seminari “Com dissenyar un pla de comunicació digital”, amb el segell de l’Escola de Direcció d’Empresa.

diploma_tecniquesdiferenciarse

 
 

Bonificació

Les empreses que disposin de crèdit formatiu poden obtenir una bonificació de 52 €. Opcionalment i sense cost afegit, la gestió de la bonificació pot anar a càrrec de la secretaria administrativa de l’EDE. Consulteu amb antelació.

 
 

Matriculació


 
· Reservada a directius, directives, empresaris, empresàries i professionals liberals

· Matrícula oberta a un màxim de 15 alumnes

· Per al procés de matriculació caldrà omplir el corresponent formulari de sol·licitud

· Acceptada la proposta per part de l’Escola de Direcció d’Empresa i notificada a l’alumne (a), aquest (a) haurà de fer l’ingrés corresponent abans del 5 de juliol al compte corrent (IBAN) ES15 0081 0050 1100 0134 8041 del Consorci de Serveis Empresarials Gran Penedès SL.

 

El preu de la matrícula inclou:
· Drets d’assistència i participació al programa (1 sessió / 4 hores)
· Un exemplar del llibre Plan de comunicación on y off en la pràctica
· Servei de cafè a l’espai de pausa-cafè
· Dossier d’assistent i documentació
· Diploma acreditatiu i certificat de la realització del curs
· Descompte preferent aplicat a l’import de matrícula en propers cursos de l’EDE

 
 
 
 
PreInscripció