Màrqueting personal i habilitats de comunicació per a directius i empresaris

L’Escola de Direcció d’Empresa comença el curs amb aquest primer programa formatiu dirigit a millorar les habilitats comunicatives dels empresaris i directius de les petites i mitjanes empreses.

El divendres 28 de setembre començarà el programa “Màrqueting personal i habilitats de comunicació”. Organitzat en tres sessions i un total de 19 hores lectives, els participants podran veure la importància d’una marca personal forta en el context actual i els beneficis que pot aportar a emprenedors, empresaris amb experiència, autònoms, directius o professionals liberals.

Teresa Baró, coordinadora del programa i especialista en habilitats de comunicació personal, ha configurat un cartell del tot suggerent, amb un cos docent composat per professors de les més prestigioses universitats i escoles de negoci, així com reconeguts ponents del món econòmic i empresarial, tots ells de primera línia.

Entre els diferents experts que passaran per l’esplèndid escenari on s’impartirà el programa, el Molí de Mar, a Vilanova i la Geltrú, cal destacar Manuel Campo Vidal, doctor en Sociologia (Economia Aplicada) per la Complutense de Madrid. Va presentar informatius diaris a TVE-1 i més tard va dirigir i va presentar el programa Punto y Aparte. Va dirigir el programa informatiu Hora 25 (Cadena Ser) de1987 a 1991.

També cal fer esment a la participació de Vicent Partal, periodista considerat un dels pioners dela xarxa Internet als Països Catalans. Cofundador del setmanari El Temps (1983), va formar part del Diari de Barcelona i de Televisió Espanyola, on es va especialitzar en temes de política internacional.

Podeu consultar els detalls del programa a http://www.ede.cat/index.php/2n-cicle-comunicacio-corporativa-lestrategia-de-lexit.

El fet exclusiu d’aquest programa de formació fa que ofereixi places reduïdes, per tant, es recomana fer la reserva el més aviat possible.