Màrqueting personal i habilitats de comunicació

El cicle d’Estratègies Directives, promogut per l’Escola de Direcció d’Empresa, va impartir el passat mes de setembre el programa “Màrqueting personal i habilitats de comunicació” dirigit a millorar les habilitats comunicatives dels empresaris i directius de les petites i mitjanes empreses.

El curs es va impartir en tres úniques sessions, els dies 28 de setembre i 5 i 11 d’octubre, en el balcó mediterrani Molí de Mar, a Vilanova i la Geltrú. Els participants van poder veure la importància d’una marca personal forta en el context actual i els beneficis que pot aportar a emprenedors, empresaris amb experiència, autònoms, directius o professionals liberals.

 

 

Teresa Baró, coordinadora del programa i especialista en habilitats de comunicació personal, va configurar un cartell del tot suggerent, amb un cos docent composat per Jordi Colell, Neus Arqués, Begoña Cartagena, Mònica Mendoza i la mateixa Teresa Baró.

 

 

Entre els diferents experts que van passar pel Molí de Mar, cal destacar Manuel Campo Vidal, doctor en Sociologia (Economia Aplicada) per la Complutense de Madrid. Campo Vidal va presentar informatius diaris a TVE-1 i més tard va dirigir i presentar el programa Punto y Aparte. Va dirigir el programa informatiu Hora 25 (Cadena Ser) de 1987 a 1991.

També cal fer esment a la participació de Vicent Partal, periodista, considerat un dels pioners de la xarxa Internet als Països Catalans i cofundador del setmanari El Temps (1983).