L’estratègia del màrqueting digital, amb David Andreu

marquetingdigital


David Andreu encetarà el nou cicle de Màrqueting electrònic de l’Escola de Direcció d’Empresa, EDE. La programació conté tres propostes que seran impartides durant tres dimecres consecutius, els dies 2, 11 i 18 de juny, sempre en horari de 9h30 a 13h30, a l’aula mediterrània del Molí de Mar, a Vilanova i la Geltrú.

La primera sessió, dimecres 2 de juny, abordarà l’estratègia delmàrqueting digital. Internet s’ha convertit, des de fa anys, en un canal molt rendible per a la captació de nous clients. Fer ús de la web per atraure clients potencials i convertir-los en clients efectius requereix posar atenció a unes quantes pràctiques que poden convertir una simple presència a Internet en una font recurrent de contactes d’interès. En aquesta sessió es veuran els fonaments del màrqueting a Internet i la seva orientació pràctica cap al desenvolupament i explotació de l’electrònic. 

Més informació: www.ede.cat/index.php/marquetingdigital