Les dues grans estratègies de màrqueting del segle XXI: L’orientació 100% a client i la diferenciació en valor

marquetingxxi


L’orientació al client i l’aportació de valor afegit han esdevingut el centre de les polítiques de màrqueting de qualsevol empresa que vulgui tenir un lloc en el mercat, independentment del sector al qual pertanyi.
 
En sessió única, l’EDE us ofereix aquest programa d’actualització per tal de donar les claus per desenvolupar amb èxit aquestes alternatives estratègiques:
 
· D’una banda, l’estratègia focalitzada 100% al client: conèixer quins processos han de seguir les empreses per realitzar una correcta segmentació dels seus clients, saber com cal atendre’ls, connectar-hi i construir relacions a llarg termini. Com crear conceptes rellevants que arribin als diferents públics i quines accions són les més eficients per impactar-los
 
· D’una altra, l’estratègia de diferenciació en valor: com crear marques que ofereixin als seus clients valors rellevants que les facin úniques i desitjables. Saber quins són els requisits indispensables per desenvolupar aquest tipus d’estratègia, quines són les seves tipologies més importants i què cal fer per construir valors diferencials perdurables en el temps.

Sota la direcció de Judith Badia, l’ADEG Vilafranca serà l’escenari d’aquesta sessió, dimecres 4 de desembre, de 10h a 14h.