La nova comunicació publicitària


No és el mateix ara que abans. I no ha passat tant de temps. La nova estratègia de la comunicació publicitària afegeix al seu ckeck-list de canals i eines de repercussió les nombroses possibilitats de l’univers digital, mitjançant Internet i les xarxes socials, mitjançant les apps, elsadwords i els codis QR, a través dels smartphones i els tablets

Els hàbits dels potencials compradors i dels consumidors han canviat. L’estratègia publicitària, tant en el seu disseny com en la seva inversió, s’ha d’adequar al canvi i ha d’estar preparada per acompanyar les evolucions constants.

En el marc de l’Escola de Direcció d’Empresa, Judith Badia, prestigiosa consultora de Màrqueting i Comunicació, impartirà la sessió La nova comunicació publicitària: de l’estratègia convencional a l’estratègia 2.0.

El curs s’ha emplaçat al Molí de Mar, a Vilanova i la Geltrú, divendres 24 de maig, de 10h a 14h.

Trobareu més informació a: www.ede.cat