La casuística del MNAC en el proper curs de l’EDE

cultura

El Museu Nacional d’Art de Catalunya serà la institució de referència en el proper curs de l’Escola de Direcció d’Empresa. Dins del cicle Cultura i Eficiència, l’EDE ha programat una primera sessió monogràfica, amb el títol Màrqueting i comunicació en el sector cultural. El seminari s’impartirà al Molí de Mar, a Vilanova i la Geltrú, dijous 1 d’octubre, de 10h a 14h.

La part acadèmica anirà a càrrec de la reconeguda consultora Sònia Barahona, experta en màrqueting aplicat a la gestió cultural. La sessió comptarà amb la participació de Conxa Rodà, que intervindrà com a convidada especial per exposar la casuística del Museu Nacional d’Art de Catalunya. La responsable d’Estratègia i Comunicació del MNAC exposarà la transició del museu i l’estratègia 2017. A més, parlarà de les accions de màrqueting adreçades tant als públics locals com als turistes. En un altre apartat abordarà l’estratègia digital de la institució.

Visita suggerida: www.ede.cat/index.php/institucionsculturals