Gestió Intel·ligent de clients

Com gestionar la cartera de clients i millorar la rendibilitat

 
 
Durada total: 8 hores
Planificació: 2 sessions
Calendari: dimarts 10 d’octubre i dimarts 17 d’octubre
Horari: de 9h30 a 13h30 (dues sessions de 4 hores)
Lloc: FEGP · Vilafranca del Penedès

 
 

Professor: Josep Pey

Director general de System Group. Enginyer Electrònic per la UPC. Màster en Administració i Direcció d’Empreses D.D IESE. Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació per IDE. Màster en direcció Financera per EAE. Màster en Direcció d’Operacions, Logística i Producció per l’ICT. Direcció i Gestió de Projectes per I’IESE.

 
 
171010_client
 
 

Context

Cada vegada és més necessari ajustar els esforços empresarials cap a aquells clients que són més estratègics per a l’empresa.

Seguir venent de la mateixa manera com ho hem fet fins ara, significa avui un gran risc. En canvi, quan disposem d’un bon enfocament i d’uns objectius clars sabem que, malgrat no és fàcil, les coses funcionen millor.

Perquè quan més afinem en allò que hem d’aconseguir més fàcil és dur-ho a terme.

La qüestió és: tenim clar quin ha de ser l’enfocament estratègic de la cartera de clients per tal que la nostra xifra de vendes sigui sostenible i més rendible?

 
 

Continguts de la sessió

· Definint l’estratègia de clients
· Definint els objectius de l’àrea comercial
· Gestionar i prioritzar els comptes de la cartera de clients
· Desenvolupar estratègies comercials guanyadores
 
 

Biblioteca

Els participants rebran l’obsequi d’un exemplar d’aquest llibre

los10mandamientosparalagestion

Los 10 mandamientos para la gestió de clientes
Kelly Mooney, Laura Bergheim
Ediciones Deusto

 
 
 
 
 
 

Coordinació

 
 

Metodologia

Sessió única presencial formulada amb aportacions acadèmiques i pràctiques.

 
 

Acreditació

Els assistents rebran el diploma del seminari “Gestió Intel·ligent de clients”, amb el segell de l’Escola de Direcció d’Empresa.

 diploma_tecniquesdiferenciarse
 
 

Bonificació

Les empreses que disposin de crèdit formatiu poden obtenir una bonificació de 104 €. Opcionalment i sense cost afegit, la gestió de la bonificació pot anar a càrrec de la secretaria administrativa de l’EDE. Consulteu amb antelació.
 
 

Matriculació

 
matricula_220_monografics
 
· Reservada a directius, directives, empresaris, empresàries i professionals liberals

· Matrícula oberta a un màxim de 15 alumnes

· Per al procés de matriculació caldrà omplir el corresponent formulari de sol·licitud

· Acceptada la proposta per part de l’Escola de Direcció d’Empresa i notificada a l’alumne (a), aquest (a) haurà de fer l’ingrés corresponent abans del 3 d’octubre al compte corrent (IBAN) ES15 0081 0050 1100 0134 8041 del Consorci de Serveis Empresarials Gran Penedès SL.

· El preu de la matrícula inclou:
· Drets d’assistència i participació al programa (2 sessions / 8 hores)
· Un exemplar del llibre Los 10 mandamientos para la gestió de clientes
· Servei de cafè a l’espai de pausa-cafè
· Dossier d’assistent i documentació
· Diploma acreditatiu i certificat de la realització del curs
· Descompte preferent aplicat a l’import de matrícula en propers cursos de l’EDE

PreInscripció