Estratègies de Màrqueting per al Turisme del s. XXI

turisme_marqueting


L’orientació al client i l’aportació de valor afegit han esdevingut el centre de les polítiques de màrqueting de qualsevol empresa que vulgui tenir un lloc en el mercat, també i de manera molt particular en el sector turístic.

La sessió que impartirà Judith Badia el proper 19 de març, a Sitges, pretén donar les claus per desenvolupar amb èxit aquestes alternatives estratègiques:

· d’una banda, l’estratègia focalitzada 100% al client: conèixer quins processos han de seguir les empreses del sector turístic per realitzar una correcta segmentació dels seus clients, saber com cal atendre’ls, connectar-hi i construir relacions a llarg termini. Com crear conceptes rellevants que arribin als diferents públics i quines accions són les més eficients per impactar-los

· d’una altra, l’estratègia de diferenciació en valor: com crear marques que ofereixin als seus clients valors rellevants que les facin úniques i desitjables. Saber quins són els requisits indispensables per desenvolupar aquest tipus d’estratègia, quines són les seves tipologies més importants i què cal fer per construir valors diferencials perdurables en el temps.

Les estratègies explicades en el curs s’exemplificaran a través de casos pràctics, sempre relacionats amb el sector turístic.

+ info www.ede.cat/mailing/140319_edeturisme_marqueting.html