El model de negoci, més enllà de la metodologia Canvas

businessmodel

Veiem, i seguirem veient, com empreses consolidades i amb posicions indiscutibles de lideratge entren en decadència: Kodak, Nokia, Sony, Panrico… En canvi, en veiem d’altres que prenen força, fins i tot en contextos adversos: Mango, Munich, Lékué, Torres… Què fa que unes empreses gestionin bé el seu futur i d’altres no? Com podem aplicar aquests aprenentatges a la situació de les petites i mitjanes empreses del nostre entorn?

De la mà de Joan Cortés i en sessió única, l’EDE ha programat un taller en què es revisaran els conceptes bàsics que configuren un model de negoci. S’analitzaran casos propers i llunyans i els participants ho intentaran aplicar a la seva pròpia realitat. També es presentaran una sèrie d’eines pràctiques per millorar el model de negoci de cada empresa per tal de poder créixer de la manera que més convingui i obtenir posicions sòlides de cara al futur.

El curs tindrà lloc a l’aula mediterrània de Molí de Mar, a Vilanova i la Geltrú, dimecres 11 de febrer, en horari de matí, de 10h a 13h.

Visita suggerida: http://www.ede.cat/index.php/innovacio