Competències Comercials i Relació amb el Client al Món Online

Calendari: Una única sessió el 24/05/2021
Horari: De 15h30 a 18h
Durada total: 2,5 hores
Lloc: EDE · AULA VIRTUAL
Professorat: Víctor Moliner

Curs EADA BUSINESS SCHOOL

Continguts:

· Conèixer els punts forts i punts dèbils de les relacions amb els clients a través de plataformes de vídeo conferencia
· Com millorar el Procés Comercial online
· Desenvolupament de competències de:
· Rastreig d’informació de necessitats
· Capacitat receptora
· Estratègies d’aportació de valor
· Tancaments
· Fidelització de clients

Preu

· General: 195€
· Socis: 156€
* El curs pot ser parcialment bonificat

Professorat

Professorat, Víctor Moliner és diplomat en Direcció General d’Empreses i en Direcció de Màrqueting per EADA així com en el Programa de Desenvolupament Directiu d’IESE. D’altra banda, té el Màster Internacional de Lideratge i Coaching d’EADA.
Ha impartit formació In-Company en un gran nombre d’empreses com Basf, Nestlé o Abertis Telecom, en programes per a gerents i directius de diferents organitzacions i per a entitats com la Unió Empresarial de l’Anoia, la Direcció General d’Economia Social, Tercer Sector i Cooperatives, AEES DINCAT, entre d’altres. Compagina la seva dedicació com a professor d’EADA amb la gestió de projectes de consultoria d’empreses en l’àrea de vendes i màrqueting.
Actualment és director general de l’empresa CoreTarget Consulting. Les seves àrees d’especialització són Estratègia, Màrqueting Estratègic i Intern, Política de Distribució, Política de Preus i Vendes.

Coordinació: info@ede.cat

Acreditació

Els assistents rebran el diploma del seminari “Competències Comercials i Relació amb el Client al Món Online”, amb el segell de l’Escola de Direcció d’Empresa.

diploma_tecniquesdiferenciarse

PreInscripció