Més sintonia, més clients
Excel·lència en atenció al client

 
 
Planificació: 1 sessió
Calendari: dimecres 21 de març
Horari: de 9h30 a 13h30 (sessió única)
Lloc: FEGP · Vilafranca del Penedès

 
 
client
 
 

Professor: Jordi Mayol

Jordi és un consultor i formador de Verbal No Verbal, especialitzat en planificació i vendes, amb més de 25 anys d’experiència com a formador, amb molta experiència professional a grans empreses. A nivell acadèmic Jordi és Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona.

 
 

Context

Què ha canviat amb la darrera crisi en la nostra relació amb els clients? Com fidelitzar-los? Per què és tan fàcil relacionar-se amb algunes persones i tan difícil amb altres? Quins aspectes hem de potenciar per millorar la nostra comunicació amb els clients? En una situació econòmica adversa, totes les persones que formem una organització hem d’estar més orientats als clients que mai. Encara que pugui haver condicionants col·lectius que incideixen en la nostra relació amb ells, individualment hem de ser capaços de responsabilitzar-nos de la nostra pròpia esfera de comunicació amb els clients.
 
 
client2
 
 

Continguts del curs

· L’atenció al client en temps de crisi
· El client motor de l’empresa
· Tots els clients són iguals? Tipus de clients
· Models de comunicació dels clients (sintonitza amb el teu client)
· La comunicació: en què hem d’aprofundir per comunicar-nos amb èxit?
· Teoria de l’Iceberg i como influir en els altres
· El domini d’un mateix: com controlar Mr. Hyde i les nostres visions
· L’empatia i l’assertivitat
· La comunicació verbal i no verbal
· La força del silenci

 
 

Biblioteca

emocionesparacaptarclientes
Emociones para captar clientes
Manu Gutiérrez

 

 

 

 

 

 

Coordinació

 
 

Acreditació

Els assistents rebran el diploma del curs “Més sintonia, més clients”, amb el segell de l’Escola de Direcció d’Empresa.

 diploma_comunicacio
 
 

Matriculació

 
matricula_120
 

· Reservada a directius, directives, empresaris, empresàries i professionals liberals

· Matrícula oberta a un màxim de 15 alumnes

· Per al procés de matriculació caldrà omplir el corresponent formulari de sol·licitud

· Acceptada la proposta per part de l’Escola de Direcció d’Empresa i notificada a l’alumne (a), aquest (a) haurà de fer l’ingrés corresponent abans del 14 de març al compte corrent (IBAN) ES15 0081 0050 1100 0134 8041 del Consorci de Serveis Empresarials Gran Penedès SL.

El preu de la matrícula inclou:
· Drets d’assistència i participació al programa
· Servei de cafè a l’espai de pausa-cafè
· Dossier d’assistent i documentació
· Diploma acreditatiu i certificat de la realització del curs
· Descompte d’un 5% en l’adquisició de llibres a llibresdempresa.cat
· Descompte preferent aplicat a l’import de matrícula en propers cursos de l’EDE

 
 
 
 
PreInscripció