Gestió de l’acompliment

 
 
Durada total: 4 hores
Planificació: 1 sessió
Calendari: dimarts 8 de maig, de 9h30 a 13h30
Lloc: FEGP · Vilanova i la Geltrú
 
 

Professora: Sonia Ramos

Emprenedora i experta en gestió de persones. Llicenciada en Dret, diplomada en Gestió d’empreses i màster en Direcció de Recursos Humans. 20 anys d’experiència professional en diferents àmbits de l’organització i en entorns internacionals, multiculturals i multilingües.

 
 
180508_acompliment2
 
 

Context

La gestió de l’acompliment és el procés que consisteix en mantenir i millorar l’acompliment de les persones de l’organització.

Les organitzacions estan interessades en establir un sistema de gestió de l’acompliment, perquè saben que la contribució individual i d’equip impulsa els resultats de negoci que ajudaran a assolir els objectius empresarials.

És, per tant, una eina relacionada amb l’estratègia empresarial que permet donar a les persones de l’organització una oportunitat per debatre sobre els seus objectius de desenvolupament i crear un pla d’acció conjunt per assolir-los.

 
 

Programa

· Alinear acompliment i comportaments
· Equitat
· Gestió de l’acompliment versus avaluació de l’acompliment (SHRM)
· L’avaluació de l’acompliment. Errors. Estereotips
· Feedback
 
 

Biblioteca

Els participants rebran l’obsequi d’un exemplar d’aquest llibre

darpararecibirDar para recibir
Bob Burg
Empresa activa
 

 

 

 

 

 

 

Coordinació

 
 

Metodologia

Sessió única presencial formulada amb aportacions acadèmiques i pràctiques.

 
 

Acreditació

Els assistents rebran el diploma del seminari “Gestió de l’acompliment”, amb el segell de l’Escola de Direcció d’Empresa.

 diploma_tecniquesdiferenciarse
 
 

Bonificació

Les empreses que disposin de crèdit formatiu poden obtenir una bonificació de 52 €. Opcionalment i sense cost afegit, la gestió de la bonificació pot anar a càrrec de la secretaria administrativa de l’EDE. Consulteu amb antelació. 
 
 

Matriculació

matricula_120
 
· Reservada a directius, directives, empresaris, empresàries i professionals liberals

· Matrícula oberta a un màxim de 15 alumnes

· Per al procés de matriculació caldrà omplir el corresponent formulari de sol·licitud

· Acceptada la proposta per part de l’Escola de Direcció d’Empresa i notificada a l’alumne (a), aquest (a) haurà de fer l’ingrés corresponent abans del 8 de maig al compte corrent (IBAN) ES15 0081 0050 1100 0134 8041 del Consorci de Serveis Empresarials Gran Penedès SL.

 

El preu de la matrícula inclou:
· Drets d’assistència i participació al programa (1 sessió / 4 hores)
· Exemplar del llibre “Dar para recibir”
· Servei de cafè a l’espai de pausa-cafè
· Dossier d’assistent i documentació
· Diploma acreditatiu i certificat de la realització del curs
· Descompte preferent aplicat a l’import de matrícula en propers cursos de l’EDE

 
 
 
 
PreInscripció